ToP-HaiR Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Problemet mitt er at nye spill vil ikke kjøre. om jeg går inn på dxdiag og kjører direct x testen så får jeg error på steg 8. Dette skjer med mitt Fx55 kort med nyeste drivere og DirectX 9 Hva er det som kan være galt? Om jeg putter inn mitt gamle Gf2 kort og formaterer så fungerer directx testen, men om jeg oppdaterer driverene på det kortet så fungerer ikke det heller.
pain-of the anger Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 jeg har det samme problemet eller lingnende har du problemet at når du installerer direct x at det ikke kan kopiere en fil og at spilla går ut
ADT Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 der det Dx9.a, b eller c du installerer? prøv den siste, c, og se om det er forskjell...
ToP-HaiR Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg legger inn 9c ... og Nvidia driverne er 69.93, har også prøvd med noen beta drivere Om jeg putter inn mitt GF2 kort etter en formatering og ikke legger inn noe av nyere direct x eller nvidia drivere så fungerer testen, og spill starter i det minste. men så fort jeg begynner å putte inn noe nyere så slutter det å fungere og om jeg bytter til fx55 kortet uten å putte inn noen nyere driver så identifiserer den ikke skjermkortet. Endret 24. januar 2005 av ToP-HaiR
pain-of the anger Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 nei den stopper på en fil som den ikke kan kopiere
Gunnar B Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) Sjekk om Cryptographic Services i services er på, hvis ikke sett den på automatic> apply. Restarte marskina og prøve å legge inn directX på nytt. Endret 27. januar 2005 av ghbing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå