Espen pai Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 plutselig gikk jeg inn på cs og oppdaget att jeg ikke kunne gå framover og strafe på en gang. kunne det før... kan enten strafe eller gå framover, ikke begge deler på en gang. hva har jeg gjort galt nå? kan noen hjelpe meg?
Newt32 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Prøv å sett configen din på Default. Og deretter sette opp sånn du brukte det før.
oophus_3do Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 eller du kan slette hele cfg. fila di.. så når du da går inn i cs så blir det laget en ny cfg fil som er helt orginal.
Espen pai Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 har testa det... hjelper ingenting. er småredd for att jeg må reinstalere det igjen. har ikke lyst til det...
-Teddy- Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 har testa det...hjelper ingenting. er småredd for att jeg må reinstalere det igjen. har ikke lyst til det... Skulle ikke være nødvendig det. Når du trykke rpå to knapper av gangen, komemr det slik "piping" fra selve pc'en? Er noen pc'er so ike liker at du holder for mange knapper inne på en gang. Men siden det har funket før, så er det jo mest sannsynlig at det er CS det er noe galt med. Kan ikke si noe annet enn "slett config.cfg" jeg og.
DevN Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Slik har jeg det også når jeg holder litt flere knapper inne på en gang. Men det inkluderer musa, tror det var slik at jeg ikke kan strafe til venstre (A) mens jeg får forover (W), og samtidig skyte (venstre museknapp, mouse1). Blir til tider veldig irriterende, og aner ikke hva dette skyldes. Hjelper ikke å slette config heller. Siden jeg kun spiller CS, kan jeg ikke teste dette i andre spill. EDIT: Det har ikke vært slik før, og det er ikke den Windows-advarslingen (beep). Har forøvrig heller ikke testet reinstall (og må jeg gjøre det, slutter jeg HELT med CS). Endret 22. januar 2005 av DevN
-Teddy- Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Slik har jeg det også når jeg holder litt flere knapper inne på en gang. Men det inkluderer musa, tror det var slik at jeg ikke kan strafe til venstre (A) mens jeg får forover (W), og samtidig skyte (venstre museknapp, mouse1). Blir til tider veldig irriterende, og aner ikke hva dette skyldes. Hjelper ikke å slette config heller. Siden jeg kun spiller CS, kan jeg ikke teste dette i andre spill. Om det er slik piping kan man teste det i notepad, men det er kanskje ikke det du snakker om.
DevN Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Funker visst fint i notisblokk, hvis det var de tastene (er ikke helt sikker). Skal se på det senere. EDIT: Men så vidt jeg vet, har ikke musen noe med den Windows-alarmen å gjøre. Endret 22. januar 2005 av DevN
Espen pai Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 sletta config fila og starta cs på nytt. hjalp ikke, og nå mangler konfig fila heilt. men tester og reinstalere cs. det burde hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå