Gå til innhold

kan ikke gå sjevt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig gikk jeg inn på cs og oppdaget att jeg ikke kunne gå framover og strafe på en gang. kunne det før... kan enten strafe eller gå framover, ikke begge deler på en gang.

hva har jeg gjort galt nå? kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har testa det...

hjelper ingenting.

er småredd for att jeg må reinstalere det igjen.

har ikke lyst til det... :no:

Skulle ikke være nødvendig det. :hmm:

Når du trykke rpå to knapper av gangen, komemr det slik "piping" fra selve pc'en? Er noen pc'er so ike liker at du holder for mange knapper inne på en gang. Men siden det har funket før, så er det jo mest sannsynlig at det er CS det er noe galt med. Kan ikke si noe annet enn "slett config.cfg" jeg og.

Skrevet (endret)

Slik har jeg det også når jeg holder litt flere knapper inne på en gang. Men det inkluderer musa, tror det var slik at jeg ikke kan strafe til venstre (A) mens jeg får forover (W), og samtidig skyte (venstre museknapp, mouse1). Blir til tider veldig irriterende, og aner ikke hva dette skyldes. Hjelper ikke å slette config heller.

Siden jeg kun spiller CS, kan jeg ikke teste dette i andre spill.

EDIT: Det har ikke vært slik før, og det er ikke den Windows-advarslingen (beep). Har forøvrig heller ikke testet reinstall (og må jeg gjøre det, slutter jeg HELT med CS).

Endret av DevN
Skrevet
Slik har jeg det også når jeg holder litt flere knapper inne på en gang. Men det inkluderer musa, tror det var slik at jeg ikke kan strafe til venstre (A) mens jeg får forover (W), og samtidig skyte (venstre museknapp, mouse1). Blir til tider veldig irriterende, og aner ikke hva dette skyldes. Hjelper ikke å slette config heller.

Siden jeg kun spiller CS, kan jeg ikke teste dette i andre spill.

Om det er slik piping kan man teste det i notepad, men det er kanskje ikke det du snakker om.

Skrevet (endret)

Funker visst fint i notisblokk, hvis det var de tastene (er ikke helt sikker). Skal se på det senere.

EDIT: Men så vidt jeg vet, har ikke musen noe med den Windows-alarmen å gjøre.

Endret av DevN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...