xiMix Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hva slags hk burde e kjøpe te skket 939. prisen må ikke så mye over 1500. Det e ser etter er et kort som e lett å sette opp. det ska være stabilt og det ska være bra å spille med
Spragleknas Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Du må presisere om du vil ha AGP eller PCIe kort
svalbard Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 MSI sine hk er ganske gode. Har selv hatt et MSI S754 og S939 (som jeg har nå) og kortene er konge. Stabile og en del tilkoblingsmuligheter. Som feks på MSI K8N Neo2 PL er det FW og Dual GB-Lan. Det som er litt negativt er at det kunn er 4 S-ATA porter og kunn 2 av det er PCI-lock på.
zimsen Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hvis du velger ett AGP kort kan jeg ikke la vær å anbefalle dette kortet fraEPOX! Kjøpte det for noen dager siden , og det var utrolig enkelt å få det opp å gå (selv for en amatør som meg )) Bundelen var kjempe bra med runde IDE kabler , skrutrekker , PCI gameport og 2 ekstra USB porter ! Er selvsagt litt tidlig å slå fast at dette er det beste kjøpet du kan gjøre men det finnes mange tester som bekrefter at dette er ett godt kjøp , og jeg er altså meget godt fornøyd sålangt! Koster rundt tusenlappen , noe jeg anser som billig! Uansett , lykke til med ditt valg!
zimsen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hva om man skal ha et PCIe HK da? Da ville jeg personlig godt for ett Asus A8N-SLI Deluxe , men det finnes mange gode diskusjoner her på forumet rundt slike hovedkort , let og les! det vil hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå