Gå til innhold

AladdinXT Plus, virker den som andre chipper?


Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjelder kun 1.6 og 1.6b. Grunnet at det ikke finnes d0 på disse kortene... man bruker et annet krets kalt lFrame.

Jeg aner ikke om Aladdin EX har samme problemet... det er umulig å følge me på alle disse klonene!

Duox2 har det vertfall ikke!

Endret av H2H
Lenke til kommentar

Angående duox2 så er den skadelig for lframe den og. De andre drar lframe kretsen ned med et signal på 62-68mA mens duox2 bruker et litt svakere signal. cirka 52 mA vanligvis. Uten modchip er dette signalet på 0,005 mA.

 

for å si det på en annen måte, så er spenningen på duox2 signalet 1,2v og uten modchip er signalet så og si 0v.

 

Alle modchipper er skadlige, men det du kan gjøre er enten å sette modchippen til always on (har du større harddisk kan du takke farvel til live! uansett), da kutter du lframe signalet og er "reddet". Eventuelt så kan du bruke de nye SmartXX rebuild adapterene som har innebygget motstand.

 

Off topic: H2H, jeg får ikke til å sende deg PM. Send meg en mail ;)

Lenke til kommentar
Angående duox2 så er den skadelig for lframe den og. De andre drar lframe kretsen ned med et signal på 62-68mA mens duox2 bruker et litt svakere signal. cirka 52 mA vanligvis. Uten modchip er dette signalet på 0,005 mA.

Yes :blush: fant ut dette i går jeg... da jeg leste en post om den nye Clevermod chippen på Xbox-scene... tror jeg går for den neste gang, da den lar lframe ligge LAV (0,005 mA)

 

anbefaler IKKE å kutte lframe banen... det er sinsykt enkelt å kutte noe vitalt i tillegg da :whistle:

Endret av H2H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...