Gå til innhold

RETRO: Arcade Spill


Anbefalte innlegg

Såg artikkelen om King of Fighters her på gamer.no og tykte den var kjempe bra. Men er nok et spill eg bare kommer til å spille på arkade maskiner. Er en egen feeling. Sikker på at det er flere her som sitter med samme tankene.

I gode gamle dager da man sto som febrilsk å sloss med joystikkene og knappene for og banke sine motstandere. Ikke bare på king of fighters serien men alle de andre populære slåssespillene. ( Street Fighter, Mortal Kombat osv)

 

Derfor har eg (og sikkert flere) skaffet min egen arkade maskin for å spille mine favoritt arkade spill, og har blitt helt frelst. Fortiden forsøker eg spare penger for å få kjøpt en ny arkade maskin (killer instinkt 2, dead or alive eller street fighter, men har også et eget prosjekt på gang. Bygger min egen arcade maskin, mye arbeid men kjempe morsomt.

 

Om det er flere som har samme interessen så kom gjerne inn på WWW.SPILLEHALLEN.NET siden og sjekk bilder og info om prosjektet mitt og andres. Still gjerne spørsmål i forumet på siden eller kom med komentarer/tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom siden din, var fin den :)

Håper du kjøper en street fighter arkade maskin :D

Men hvorfor vurdere Killer Instinct 2, forgjengern var jo i en klasse for seg selv.

Håper du får i gang å bygge din egen arkade maskin, høres veldig gøy ut. Skulle lagd en selv, men jeg tror ikke jeg ville kommet langt med mindre jeg hadde et ferdig snekra kabinett stående :p

Men lykke til med prosjektet ditt, hiv opp bilder etterhvert !

Lenke til kommentar

er ikke min side :)

Men eg er med å skriver artikkler og prøver dra igang siden. Dessutten er eg skikkelig arkade frelst :)

 

Har ikke så mye å si om eg kjøper en street fighter eller killer instinkt, ikke bare for de spillene eg kjøper den. Kjøper for de kjører JAMMA standard, det betyr at man bare kan ta andre jamma spill og sette i og spille. Skikkelig Plug & Play.

 

Ja mitt eget kabinett er vel i gang det :) er faktisk ikke så vanskelig.

hmmm vel min onkel som bygger det for meg da ;)

Ligger bilder av det under www.spillehallen.net og så videre inn på prosjekter og håkons prosjekt der ( eg som er håkon)

Under forumet poster eg mer info om det, både ideer og og forandringer. Bare melde seg inn der og poste litt. trenger aktivitet der :)

 

 

syns du skal forsøke deg på å bygge en, eller kjøpe en

:thumbup:

Lenke til kommentar

Virker som om det er flere som har problemer med å registrere seg på forumet på www.spillehallen.net

 

For å registrere seg på forumet:

Gå først inn på forumet. På den siden nesten øverst til høgre fins det en meny.

På et av de alternativene står det BLI MEDLEM. Klikk på den for å registrere seg som bruker eller klikke direkte på denne linken

http://spillehallen.net/phpBB2/profile.php...a811ccf85cc7a89

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...