Gå til innhold

jeg tror jeg har en ramfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger et program for å FIKSE ramfeil. memtest fikser vell ikke problemene?

de bare finner de?

jeg kommer ikke in i cs source eller hl2, derfor tror jeg det kan være feil med rammen. for jeg har prøvd å formatere hardisken, men det funket ikke.

jeg har 512 mb ram

radeon9800pro

xp2800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ett lite spørsmål, vet ikke hvordan du kan fikse dette men har du telenor bredbånd?

hvis du har det prøv å spill ett annet spill over nettet også, hvis ikke det går er det telenor som har sperret noen av internett portene, hvis de har gjort det har du hatt en orm på pc'n din som har spredt informasjon.

hvis dette ikke er tilfelle håper jeg noen med litt mer kunnskap innen data kan hjelpe.

PS: hvis du har telenor benytt denne siden for å komme lett i kontakt med dem for å sjekke om portene er stengt direkte.online.no rett fram slik jeg har skrevet det, trenger ikke bruke www eller http

Skrevet

Jeg fikk noe av samme beskjed..

Bilde

Jeg får den når jeg trykker på steam icon'et.

Har også 512 ram (gammel ram og bare PC2100)

Det jeg gjorde for å få den bort vår å gå inn på Oppgavebehandling -> Prosesser (Ctrl+Alt+Del) å lukke noen prosesser. Jeg hadde rundt 36 prosesser da, så jeg lukket ting som jeg egentlig ikke trengte å ha oppe (prøv å lukk de som tar mest minne).

Etter det virket steam fint...

er ikke sikker, men jeg tror steam bare trenger mye minne under startingen.

:yes:

håper det hjelper da.. :thumbup:

Skrevet

jeg kommer meg inpå steam. men det er nor jeg trykker på lunch game på cs:s så kåmmer det uklare bildet av en cs-figur med gevær. så henger hele datan seg opp. så må jeg starte pc'en på nytt med restartknappen.'

jeg har telenor, men ikke bredbånd

Skrevet

har du akkurat innstalert CS:S hvis du har det kan det være at steam ikke er ferdig med å unlocke alle filene, hvis du høyre klikker på steam iconet nede ved klokka på oppgave linja, deretter velger monitor på menyen som dukker opp, hvis CS og HL2 står der og ikke er på status complete virker ikke spillet før det er ferdig, men som sagt er det noe mer teknisk som med ram etc er jeg ikke akkurat så dreven men hadde liknende problemer selv og da var det at steam ikke var ferdig me då installere spillet.

bare for å nevne det, jeg hater steam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...