Tonickup Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 ser det at noken har satt viftene ned til 5 og 7 volt.... er det noken som veit om en lur måte til å få "pinnane" på molex kontakta ut av? sat å såg på denne men gidder ikkje å betale 70 kr for noke sant....
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg har hatt i tankene lenge å kjøpe dette kabinettet... Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu?
TT88 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu? Det går nok helt sikket. Strips funker vel bra.
Audun B Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg har hatt i tankene lenge å kjøpe dette kabinettet... Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu? Jeg har festet 2*120mm Thermaltake vifter med blå LEDs i nettingen, som blåser rett inn. Festet med de skruene som fulgte med viftene, og skifer slik at ikke skruene skulle gå igjenom. Funker som fjell. ' Mvh Audun B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå