snoopg Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Har sendt et defekt logitec z680 5.1 sett i retur til komplett. Er det noen som har peiling på om feilen blir utbedret og jeg får samme settet i retur(de selger ikke z680 lengre) eller om jeg får pengene utbetalt? det jeg også lurer på er hvor lang behandlingstid det er på retur(gjennomsnittlig)
Holmesdale End Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Er ikke Komplett selv best egnet til å svare deg på dette?
snoopg Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Er ikke Komplett selv best egnet til å svare deg på dette? gidder ikke sende mail, da jeg helst skulle hatt svar i dag. men hvis dere ikke gidder ¨å hjelpe, så
mullemeck Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Er ikke Komplett selv best egnet til å svare deg på dette? gidder ikke sende mail, da jeg helst skulle hatt svar i dag. men hvis dere ikke gidder ¨å hjelpe, så Er jo ingen andre en Komplett som kan svare deg på hvordan de velger å løse dette. Så alt annet blir jo bare synsing,haster det så kan det være lurt å ringe de.
snoopg Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 (endret) han komplett-fyren som er her på forumet da? han er vel tilfeldigvis ikke her nå? kan dessverre ikke ringe i dag, siden jeg ikke har tilgang på telefon. Endret 19. januar 2005 av snoopg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå