Gå til innhold

Bli med i klan eller spillgjeng?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurte på om det er noen _seriøse_ folk her, som kunne tenke seg å bli med i en klan, eller hva man skal kalle det. Har kun spilt på public servers til nå, vil påstå at jeg har spilt meg opp på et nokså greit niva. Pleier å toppe listene, og har vel i gjennomsnitt en kpd på 2-3. Spilte f.eks. på gamer.no sin CS:S server i dag og fikk 35-6 i score.....

 

Har egen 20 manns Counter-Strike: Source server, som jeg fikk i går, så den biten er i orden. Synes det kan være greit å ha noe eget, med alt det jukset som foregår rundt omkring. Kan iallefall kvitte seg med de værste.

 

Ting som er viktige:

- Relativt god

- Lyst til å spille en del

- Grei oppførsel

- Ikke altfor ung, da jeg selv snart er 24 år

- At man gjør en ok innsats for å folk inn på serveren

 

Håper du tar kontakt, hvis du synes dette virker ok.

 

Kaller meg Trydal Jr. aka KamikazeGrandma på CS:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel kan jo si at jeg blir med da... Hvis jeg får lov ;) er 15år da, men kan ikke si jeg er dårlig :thumbup:

Venter på min nye pc, som blir ferdig i løpet av neste uke og da kan jeg spille uten at det hakker

 

Mitt nav er fordet meste Mempex på CS:S

Alder er ingen hindring, dersom man oppfører seg greit og er passe god.

Lenke til kommentar

Flott H2H!

 

Det som er tingen, er at jeg allerede har fått server for de neste 6 mnd. De har 7 dagers pengene tilbake garanti, dersom man skulle ombestemme seg. Det betyr at jeg må ha bestemt meg innen lørdag.

 

Altså, vil helst ha serveren, men gidder ikke dette hvis ikke jeg får med meg noen folk som kan skape trafikk på serveren. Og så er jeg ikke veldig interessert i å betale alt alene....men er ikke snakk om mye per hode, dersom vi er noen stykker....

 

Høres dette greit ut?

 

Adressen til serveren er forresten : 217.161.41.67:27015

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...