Gå til innhold

Anbefalte områder å queste i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nå spilt litt, og er level 30 paladin. Problemet er nå hvilket område jeg bør queste i.

Har tenkt på følgende:

- Arathi Highlands (30-40). Dette er rimelig reelt, men det er litt vanskelig å soloe.

- Stranglethorn Vale (30-45). Litt vel bredt spekter? Er også usikker på hvor mye horde det er i dette området.

Jeg skal ta Gnomeregan om noen dager, men det kunne ha vært greit med et område å drive på litt i nå også. Det er bare disse 5 levlene jeg er usikker på. Når jeg blir 35, skal jeg til Badlands og fortsette i Arathi Highlands.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat rundt lvl 30 kan være litt vanskelig ja. Hvis du går sør fra Duskwood til STV så finner du et par camps med en del quests. Drepe tigers, panthers, raptors osv. De bør være mulig å gjøre på lvl 30. Også en quest å denge Kurzen folka som er litt øst fra der du kommer inn i STV. Tror de er rundt lvl 31-32.

Ellers kan du prøve Desolace hvor det er en quest å drepe centaurs. De er ganske langt sørøst i sonen og er også rundt 31-32 om jeg husker riktig. Bare gjør de letteste questene i Arathi, STV og Deolace så går du sikkert opp et par lvls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...