Gå til innhold

Lage eit avstemningsskript

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å lage eit heilt enkelt avstemningsskript. Det skal kun bruke tal og ikkje grafar.

Skal bruke ei tekstfil til å lagre svara. Om eg f.eks har 3 svaralternativ, skal kvart svaralternativ lagre eit tal på kvar sin linje i tekstfila. Så om nokon svarar alternativ 2 skal skriptet hente ut talet på linje to i tekstfila og plusse på eit tal.

Korleis skal eg gjere det? Skal klare det meste men det eg er usikker på er korleis eg får skriptet til å gå inn på linje 2 og hente det talet, og så plusse på 1 og legge talet inn att på linje 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... det enkleste er vel å bruke file().

F.eks. hvis noen stemmer på nr 2

$stemme = 2;

$content = file("test.txt");

$content[($stemme-1)] = trim($content[($stemme-1)]) + 1;

Så skriver du tilbake innholdet til filen, se fwrite().

Skrevet

Nå har ikke jeg sett på scriptet ditt, men som du ser så er det ikke lurt å stole kun på cookies - jeg har uttrykt min mening om vinteren mange ganger i avstemningen din.

Skrevet

Jaja det er berre å slette cookien, men det skriptet skal ikkje være bombesikkert mot at folk stemmer meir enn ein gang, berre ha den generelle beskyttelsen.

Dersom nokon verkeleg gidd å styre på med cookies i nettlesaren sin berre for å stemme fleire gonger ser eg på det som eit alvorleg fritidsproblem :yes:

Skrevet

Jeg prøvde å lagre IP-ene i en database, for så å søke etter hver IP når noen stemmer. Finnes det en bedre metode? Kan vel ta litt tid etterhvert som det samles opp med IP-er i databasen.

Skrevet

Tja, dei fleste har jo dynamisk offisiell IP så det vil jo ikkje sperre folk så lenge om dei har kort lease tid på IP-en. Sit det fleire folk bak NAT så vil jo berre ein få stemt også.

Kan også skje at dersom ein har stemt, og så seinare får ein anna person den IP-en, og då kan han ikkje stemme.

Ein kombinasjon av IP og cookies kan vel ordne eindel... Om det er super-viktig at ingen skal stemme fleire gonger kan ein jo kreve registrering av brukar elns før ein får stemme.

Skrevet

Tja... jeg synes det er litt svakt. Når jeg ser en vote på nettet så forventer jeg at den er litt skikkelig lagd, og syned det er dårlig når den er lett å jukse med.

Hvis du bare skal ha spørsmål som "hva synes du om hjemmesiden min" ol. som ikke er spennende for andre, så gjør det ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...