Gå til innhold

Talent points og noe om armors


Anbefalte innlegg

Hei. De talentpoints man får. Jeg er så redd for å sette de på feil sted, og waste de på skills som jeg ikke kommer til å bruke. Er det viktig å sette de "rett" plass, eller er det bare å kjøre på?

 

Så lurte jeg på noe om armors. Jeg er dwarf hunter, men kan ikke bruke mail armor. Kan jeg trenes til å bruke tyngre armor?

 

Samme med mage, de kan bare bruke cloth? Men kan de ikke trenes til å bruke leather?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja....såklart er det best og sette talentpoints "riktig" med en gang. Det er egentlig ikke noe perfekt måte og sette de på....du skal likssom utforme din egen spillestil der. Hvis du angrer deg kan du gå til trainern din og betale 1Gold for og kunne velge alle talentpointsene på nytt. (obs: neste gang kommer det til og koste 5Gold og velge på nytt)

 

Jeg er rimlig sikker på at mage ikke kan ha noe bedre enn cloth og hunter ikke mail. Det er bare som jeg vet, shaman som kan bruke mail, men først når han er lvl40.

Lenke til kommentar
Hei. De talentpoints man får. Jeg er så redd for å sette de på feil sted, og waste de på skills som jeg ikke kommer til å bruke. Er det viktig å sette de "rett" plass, eller er det bare å kjøre på?

 

Så lurte jeg på noe om armors. Jeg er dwarf hunter, men kan ikke bruke mail armor. Kan jeg trenes til å bruke tyngre armor?

 

Samme med mage, de kan bare bruke cloth? Men kan de ikke trenes til å bruke leather?

Hunter kan bruke mail på lvl 40, mage kan aldri bruke noe bedre enn cloth

 

thottbot kan du eksperimentere litt med talents om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...