Hanzo Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hei! Jeg trenger litt hjelp tror jeg. Jeg er klar for en ny maskin, og har sett litt rundt nå i flere uker. 478 er vist på vei ut, og socket 775 har overtatt. Finnes det noen merkbar forskjell mellom hovedkort med 775 socket over 478? Altså vil et godt hovedkort med socket 775 slå et hovedkort med socket 478 med samme CPU? Videre ser jeg at AMD er utrolig populære her på forumet. Hvorfor AMD, er det mer for pengene, eller andre fordeler med AMD over intel? Jeg bruker svært skjeldent maskinen min til spilling, og det meste går på nettbrukt og nedlastning av filmer og denslags, spilling foregår på Xbox'en. Jeg vil ha en maskin som varer meg noen gode år, og i første omgang er jeg på jakt etter hovedkort, cpu og minne. Hva anbefaler kloke hoder i dag? For disse tre komponetene vil jeg bruke mellom 5 og 10 tusen. Noen som har noen tips? Jeg har gått meg sånn passe vil i socket jungelen nå
ADT Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 et tips? hvis du kun spiller på X-Box? ikke bruk 5000-10000 på maskin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå