en_fyr Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har bestilt en pc på pc-bygger på netshop. Og jeg lurer på om noen som har bestilt en bygg-pc der ifra. Hvor lang tid tok det før du fikk pc`n? Tok det lang tid?
Znoken Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Ved kjøp av PC hos Netshop.no blir maskinen testet og konfigurert etter dine ønsker. Meget rask produksjonstid. En kompis bestilte maskin på pc-bygger og det tok 2 dager fra bestilling til han hentet den...Han hentet den i hentebua i Sandefjord siden det kun er noen kilometer og kjøre...Nå er det jo avhengig om de har alle deler på lager, hvor mye de har og gjøre og det tar lenger tid hvis du må få den sendt med posten så tar det jo tid siden postgang må regnes med..De er veldig rimelig på og sette sammen en pc også i forhold til andre konkurrenter...
Jamsan Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har bestilt PC på netshop som de skal sette sammen. Har ventet i over 3 uker på den og leveringsdatoen endres hver dag! Må si jeg har blitt veldig utålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå