Gå til innhold

Hvile professions til Warrior?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt enig med UGK her. Som Warrior vil et stort problem være healing hvis du drar på deg litt for mange mobs på en gang. Hvis er med i et guild eller har venner som spiller slik at du kan skaffe deg items gjennom de (folk med mining/blacksmithing), så ville jeg nok valgt Herbalism/Alchemy. Dette vil kunne redde deg flere ganger, i tillegg får du ganske mange andre bra potions du kan lage.

 

Hvis du kommer til å spille mye solo uten noen å kjenne noen andre i spillet ville jeg nok valgt Mining/Blacksmithing for å lage eget utstyr i og med at warrior er en veldig "gear dependent" class.

Lenke til kommentar

Jo, men det er sinnsykt dyrt, dessuten så lvler du så fort i starten at det bare er bortkastet å kjøpe nytt utstyr på hvert 5 lvl. Men hvis du kjenner noen som har spilt Closed Beta som sitter med et par tusen gold så kan du jo sikkert få lånt litt ;)

 

Utstyr dropper også relativt ofte, og hvis du spiller med en group i en instance, f.eks. Deadmines så dropper det mye bra utsyr også. Så du er slett ikke avhengig av å kunne lage armor og våpen selv, men hvis du løper rundt for deg selv å denger løs på mobs utenom instance soner så skal du være heldig hvis du finner nok bra utstyr til å være på det armor/DPS nivået du burde være på ditt lvl.

 

Men mining/blacksmithing krever en del arbeid/spilletimer for at du skal kunne lage bra ting (i likhet med alle andre professions), så hvis du ikke kommer til å spille så mye så anbefaler jeg deg heller å satse på andre metoder for å skaffe deg det ustyret du trenger.

Lenke til kommentar
Hm, hvor får man proffessions? Jeg er også warrior...

Snakk med profession trainers som er i storbyene (finnes også rundt omkring andre steder også). Bare snakk med en vakt of spør om veien til en profession trainer så kommer det opp på kartet ditt hvor du skal gå. Husk at du bare kan ha 2 main professions, men i tillegg ha secondary professions, dvs. fishing, cooking og first aid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...