Tronsn Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei jeg lurer på om jeg kan få ADSL. Jeg bor oppe i bygda og de nærmeste som har ADSL bor 2km unna. Jeg har bare en analog line og da går det lit treigt. Har hørt om sattelitt greier men jeg har hørt at de kan bare sende en vei.evt hvor mye koster en sattelitt greie.? eller fin det en anen løsning? hjelp meg
ferik Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 du kan bare gå inn på www.telenor.no å se om du kan ha adsl. satelitt er ikke en god løsning, koster mye og du får bare en god hastighet ned (ut går over telefonen) også må du betale teleskritt for den tida du er inne
sub1343 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 har du kjørt nummersjekk inne på ispenes websider? du kan jo sjekke her www.bluecom.no , www.catchspeed.no og www.ngt.no
pannelars Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Gå på bluecom.no det er en bra forhandler og der kan du skjekke linja di... ikke telenor fyyy
hart Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Gå på bluecom.no det er en bra forhandler og der kan du skjekke linja di... ikke telenor fyyy Så saklig du er da Om telenor kan levere til deg, så kan du om du ikke vil bruke dem feks kontakte tele2.no eller andre som leier linjer av telenor. Dette gjelder også for deler av bluecom sin adsl-park hvor de ikke har eget utstyr i sentraler.
sniperdybe Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 ikke telenor fyyy kan jeg få en sakelig begrunnelse
ferik Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Gå på bluecom.no det er en bra forhandler og der kan du skjekke linja di... ikke telenor fyyy Så saklig du er da Om telenor kan levere til deg, så kan du om du ikke vil bruke dem feks kontakte tele2.no eller andre som leier linjer av telenor. Dette gjelder også for deler av bluecom sin adsl-park hvor de ikke har eget utstyr i sentraler. Er noe i det han sier, jeg har en lokal adsl isp, og når jeg gikk på bluecom og så om jeg kunne ha adsl, sa de at jeg kunne, men hos telenor sa de at jeg ikke kunne...
hart Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Ett nummersøk på nettet trenger ikke nødvendigvis å gi deg hele sannheten. Det beste er å shoppe rundt, dvs, ringe forhandlerne og forhøre seg. De er interessert i å tjene penger så de vil nok kunne hjelpe deg. Husk at noen leverandører har en best-effort ADSL pakke også. Dette innebærer at de leverer til de som ligger et stykke utenfor grensene satt for ADSL og som ikke forsøker å garantere noen som helst hastighet, kun det linja di klarer å gi. Tipper dette uansett blir billigere enn å sitte på modem noen timer hver dag.
Tronsn Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 jeg kan ikke få ADSL fra Telenor eller BLUECOM. er det flere muligheter. eller må jeg vente til de kanskje bygger ut. det er bare 3 husstander som ikke har fått ADSL tilgjengelig. Og det er ikke flere rundt oss så jeg tror neppe de bygger ut for at tre skal ADSL, Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå