Gå til innhold

The Saga of Ryzom - Tidenes beste online spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei til alle som liker online spill!

Har dere prøvd spillet Ryzom? hvis ikke, anbefales det.

Jeg har lest "omtalen" på gamer.no, men syntes den er mindre god.

Sjøl har jeg spillt Daoc, Uo, Horizons, Lineage2, Eq2, WoW (beta). Etter min mening kan ingen av disse måle seg.

Det er bare så utrolig gøy å kunne gå rundt i et online spill å se noe annen en en ork/goblin eller tre som står å venter intetanene på en slette. Det er jo helt genialt hva de har fått til med grupper på 500-1000 krabbelignende dyr som stormer ned mot deg fra en bakketopp. (ja,personen mine døde like etter å ha sett dette..hehe).

Er det andre som mener det samme?

Syntes at gamer.no bør ta en ny omtale av dette spillet. :mad:

Endret av xantarion
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

spillet har fått mange dårlige omtaler...

Skrevet (endret)

Høres litt ut some et Diablo 2 grind spill...

Mange fiender på en gang samtidig som hele pointet i spillet er neste level. Plus lagt in litt tekst for "story". Jepp, jeg er heller ingen stor fan a Diablo 2 eller sånne "rgp"er :)

Endret av LOBOS
Skrevet
Høres litt ut some et Diablo 2 grind spill...

Mange fiender på en gang samtidig som hele pointet i spillet er neste level. Plus lagt in litt tekst for "story". Jepp, jeg er heller ingen stor fan a Diablo 2 eller sånne "rgp"er :)

Men hvilket online spill er det som ikke dreier seg om å utføre handlinger, for så å bli belønnet med økte ferdigheter, noe som igjen lar deg utføre "nye" og spennende handlinger, som igjen belønner osv. osv.

"grind" eller ikke? vil ikke si det er noe værre enn andre spill. Det har et vanvittig bra/stort craft/forage system, for de som liker å bruke tiden sin på det....

eq2,daoc,horizons,planeshift,uo,ao,lineage2 osv. er jo i bunn og grunn alle bare "avanserte" diablo2 grind spill.... (vil gjerne se noen argumentere mot det.. hehe)

som kommentar til at "hele pointet i spillet er neste level", så vil jeg si at selve vinduet som viser deg levelen kunne godt vært fjernet! Det har null,nix, å si. Det fungerer kun som en indikator for hvor mange skillpoints du har tjent.. så å kalle spillet et levelrace er, i mine øyne, helt feil.

Skrevet

En spillomtale kan gi et spill kritikk for grafikk, lyd osv. på et "ca" objektivt plan, men når det kommer til faktisk glede/underholdning av et spill så er jo dette helt individuelt fra person til person. Mao. omtaler ang. underholdningskvalitet/glede av et spill er bare den totalt subjektive meningen til anmelderen..

Det er derfor det finnes ting som "trial-version" ... :D

Gjest member-60584
Skrevet

En spillomtale kan gi et spill kritikk for grafikk, lyd osv. på et "ca" objektivt plan, men når det kommer til faktisk glede/underholdning av et spill så er jo dette helt individuelt fra person til person. Mao. omtaler ang. underholdningskvalitet/glede av et spill er bare den totalt subjektive meningen til anmelderen..

Det er derfor det finnes ting som "trial-version" ... :D

vel leste at det var et helvete å finne ressurser med foraging og de beste itemsa er player made... T_T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...