rdanie00 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har en Acer TM 2301WLMI. Etter hva jeg kan se er det ingen tv-utgang på denne. Finnes det noen muligheter for å få koblet pc'n til tv'n alikevel, så jeg kan se filmer fra pc'n på tv'n? En usb-adapter eller et pcmcia-kort f.eks? På forhånd takk Roald
Karmacom Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har en Acer TM 2301WLMI. Etter hva jeg kan se er det ingen tv-utgang på denne. Finnes det noen muligheter for å få koblet pc'n til tv'n alikevel, så jeg kan se filmer fra pc'n på tv'n? En usb-adapter eller et pcmcia-kort f.eks? På forhånd takk Roald Det finnes, det mest vanlige hittils når det gjelder UT signaler når det mangler og man ikke har muligheten til å dytte inn et internt TV-kort, er via selve VGA utgangen. Dvs en boks/adapter fra VGA/skjerm - utgangen på maskina, som da gjør om signalet og har egne utganger som composite, S-VIDEO osv: [VGA-PORT]--kort ledning-[OMFORMERBOKS-MED-COMPOSITE/SVIDEO-UT]---lang-ledning-------[iNNGANG PÅ TV/VIDEO] Tror ikke USB2.0/PMCIA er raskt nok til å overføre UT signaler på den måten i og med at hovedkort/GPU ikke har noen buss-forbindelse samme veien TIL USB som USB har til selve systembussen for digitalisert INN-materiell osv., men nå har jeg heller ingen kunnskap om det så nå bare gjetter jeg basert på logikk. Kan sikkert rote opp noen linker for VGA-S/VIDEO adaptere derimot i løpet av natten. Muligens Pinnacle/MSI/Hauppage eller EMagic osv har noen produkter for dette. Endret 9. januar 2005 av Karmacom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå