Gå til innhold

Nedlastning av FB klienten


Anbefalte innlegg

I tråden om Final Beta er det mange som klager over treg nedlastning. Jeg har åpnet alle portene jeg skal i ruteren, jeg har ikke en firewall som stopper, men alikevel nekter klienten til blizzard og laste ned med mer enn det jeg gir ut.

 

Totalt sett har jeg gitt ut over 100MiB mer enn jeg har lastet ned, og jeg har ikke lastet ned mer enn ~950MiB. Hvorfor er den klienten så sinsykt grådig på upload? Jeg har prøvd med netlimiter for å begrense upload, men da blir og download begrensa til samme hastighet (av blizzard klienten).

 

Noen som har et tips eller to til hvor man kan finne en torrent som gjør det mulig å få akseptabel fart? Sitter på en NGT linje med 2300kb/s ned, så jeg forventer egentlig å få litt mer enn 40KiB/s ned.

 

Jeg har en teori om at det er Norman virus scan som tuller, men ser ikke helt hvorfor eller hvordan den skulle få gjort det.

 

 

Ja, jeg er irritert, jeg vet at denne posten ikke er veldig fornuftig, men jeg må bare få ut litt frustrasjon.

 

Noen, gi meg adressen til en torrent som fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 

di som har US OB clienten kan se her kan bruke den vet du inv_biggrin.gif

 

http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=301056

 

+ du må ha den nyeste patchen fra Fileplanet. trur eg.

 

mvh Morten

 

 

Har du fått dette til å fungere?

Det virker ihvertfall her foreløpig. Men har hørt folk som sier det kommer til å krasje.

Skader jo ikke å prøve mens man laster ned eu klienten...

Lenke til kommentar
last ned netlimiter og begrens uploaden. Det booster downloaden skikkelig. Sett uplloaden til ca 50% av linja

Hvordan gjør man det? JEg har netlimiter nå, men uploadinga er fremdeles høyere en downloadinga. Det jeg har gjort er å sette up limit til 1k. på blizzard downloader. Har ikke skjedd noen forandring etter det.

Lenke til kommentar
last ned netlimiter og begrens uploaden. Det booster downloaden skikkelig. Sett uplloaden til ca 50% av linja

Hvordan gjør man det? JEg har netlimiter nå, men uploadinga er fremdeles høyere en downloadinga. Det jeg har gjort er å sette up limit til 1k. på blizzard downloader. Har ikke skjedd noen forandring etter det.

Du må ikke sette den så lavt, sett den til ca 50% av linja. For lavt eller for høyt blir dårlig. F.eks har jeg 256 kbit/s upload og jeg setter den til 16 kB/s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...