PropsAreForBoats Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Smart Doctor vil ikke starte opp, og når Smart Doctor er installert, kommer 3 feilmeldinger ved booting av XP. Virker som programmet ikke mottar data fra skjermkortet, noen som har noen ideer? Har et ASUS P4S8x 533MHz MOBO.
Kefsp Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hmm.. jeg har selv et gamlere ASUS skjermkort der Smart Doctor fulgte med. Når jeg innstallerte programmet som var med på cd'n og restartet så stod det i task manager 100% usage av cpu. Så jeg prøvde å laste ned nyeste versjon av Smart Doctor og det samme skjedde. Spørr du meg er Smart Doctor et veldig ustabilt og relativt dårlig program, så du bør vurdere andre program for å klokke skjermkortet med f.eks. Powerstrip, RIVA tuner elns. Men i ditt tilfelle kan det også høres ut som om det er noe galt med driveren til skjermkortet, så prøv og slette Smart Doctor og last ned nyeste drivere. Også eventuelt innstallere Smart Doctor eller annet klokke program for skjermkortet på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå