Hanramli Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei, jeg har et problem med Team Speak. Når jeg prater til andre på squadens TS, hører de andre meg, men jeg hører kun bruddstykker av hva de andre sier, hakker og styrer, så jeg får ikke med noe av det som blir sagt. Serveren vi bruker i squaden kjører på port 8767, den står for øvrig i Sverige. Når jeg er innom andre squaders TS, hører jeg de andre finfint. Jeg har internett gjennom Nextgentel i Trondheim, har en Netopia 3351 router som jeg har åpnet for TS. Port 8767 er åpnet i NAT, og i firewall, både inn og ut, TCP og UDP. Prøvde å sette opp en egen Team Speak server, på port 8767, og da fungerte det finfint. Jeg har reinstallert PCen min, og prøvd flere operativsystemer, og TS versjoner, men problemet vedvarer. Det kan nesten virke som det er et problem mellom min, og serverhostens internettforbindelse. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kan det være at de har voice activation level satt for langt møt høyre/shout? Da kan det skje at du hører bruddstykker siden micen dems ikke klarer å plukke opp det de sier fordi de snakker for lavt. Lenke til kommentar
Hanramli Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg bruker ikke Voice activation på TS, men takk for svaret Lenke til kommentar
Hanramli Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Fant løsningen på problemene mine, måtte åpne en drøss med nye porter i routeren, holdt ikke å åpne bare 8767. http://www.warriornation.net/Forum/showthread.php?t=73212 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå