Trapacear Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hm, ble litt snål overskrift men. Uansett, så kunne jeg trengt litt hjelp her. Har fått meg en s-videokabel, og koblet den til tven fra pcen. Men bilde på pcen vil ikke vise noen farger, er kun i svart-hvitt. Tenkte det var noen instillinger jeg måtte forandre på eller noe sånnt. Har noen forslag til hva som bør gjørest? På forhånd, takk.
Pengi Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Viss du tar ett søk i forumet vil du sikkert finne bedre svar enn jeg kan gi deg... Men du sier at du bruker en s-video kabel, du bruker ikke noen form for adapter (scart-adapter feks)?? Så lenge det er s-video i begge ender er det antakeligvis bare innstillinger på sjermkortet det er noe i veien med, sjekk at de er innstiilt på PAL-b og ikke ntsc.. Bruker du scart-adapter, er grunnen mest sannsynlig tv'en din som ikke takler å få s-video signaler inn på scarten.. Bruker du adapter, har jeg den perfekte løsningen til deg, du kan enten kjøpe nytt tv eller du kan gå inn på denne siden og kjøpe en kabel der. Frakten er gratis og dollaren har knapt nok vært så billig før;) Disse kablene fungerer 100% det kan jeg garantere da jeg har en selv, og oppleved samme problemet som deg! EDIT: Skriveleif;) Endret 7. januar 2005 av Pengi
Gjest Slettet-10579 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har noen forslag til hva som bør gjørest? Ja - søk på forumet. Dette er løst ufattelig mange ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå