Propaganda Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) lasta ned nyeste versjon av dc++ ,og var klar over at alt jeg legger i sharen skal hashes....anyways,når jeg deler en mappe med 15 gb,som tok rundt 10 min å hashe,så øker sharen min med kanskje 2 gb...hva er feil?? og ikke får jeg opp public hub list heller...får bare downoad failed,unknown address *fjernet* noen som kan hjelpe?? Endret 7. januar 2005 av psilocybe
zeltex Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Bruk en eldre versjon av dc++. Taklet ikke den nye så jeg la inn dc++0.401 etter ca 5 minutter.
[ReXoR] Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) DC++ fjerner automatisk duplicates, i tilfelle det skulle være noen like filer. Noen ganger hender det at HUBen/klienten er "treg" med å oppdatere din nye share. Prøv /refresh i konsollvinduet, evt. restart DC++. Denna HUBlista fungerer: *fjernet* Endret 7. januar 2005 av psilocybe
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Advarsel utdelt, innlegg sensurert.
Propaganda Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 problemet var at den gamle dc'en plutselig ikke funka... skal teste den gamle versjonen med ny hublist url...takk Rexor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå