Gå til innhold

ATI All in Wonder Radeon 8500DV 64MB


sthorstensen

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å fgå tak i ATI All in Wonder Radeon 8500DV 64MB Har kontaktet Komplett data, Multicom og PS data, men med negativt resultat. Ingen har planer om å ta inn dette kortet Dyrt javel, men så har det jo også alt. Digital og analog videoredigering, fjernkontroll, masse unyttig moro, you name it. Hos PS data påstår de at Ati skal nedlegge skjermproduksjonen (Hvor har de det ifra)

og at de derfor ikke kommer til å ta inn flere Ati kort. Noen som vet noe mer?

 

_________________

Max

 

[ Denne Melding var redigert av: sthorstensen på 2001-11-15 02:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det de mener er at ATi skal gjøre som NVidia, dvs la andre produsenter (som Asus, MSI, Gulliemont) lage kortene mens ATi bare lager chippene.

Ikke dumt spør du meg.

 

Vurderer å kjøpe Radeon 8500, men driverne er fortsatt ikke gode nok.

Dvs skulle jeg kjøpt idag hadde jeg kjøpt GeForce 3.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Fant kortet i Sverige men det med levering kan vel bli et problem, og hva med toll?

 

Geforce 3 er jo bra, men har jo ikke de samme mulighetene som AIW

 

PS data er ganske arrogante. Ble tydelig irritert når jeg dro deres påstander om Ati nedleggelse i tvil.

 

Her er E-mailen jeg fikk:

 

(Dette er Info vi har fått bekreftet fra våre distributører, ikke noe vi bare slenger ut uten videre!!!!!!!!!!!!!!!!

De nye kortene kommer til å komme på markedet, men det er noe vi IKKE kommer til å ta inn!)

 

PS Web AS

http://www.psdata.no

 

Klar tale for de som skulle gå i andre tanker.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at PS Data er helt på jordet. Mulig at distributøren deres har tenkt å kutte ut ATI, men derfra til å påstå at ATI har tenkt å legge ned er jo litt drøyt...

 

Uansett er det vel best å vente en måned eller to til kortet er ferdig utviklet. Først da blir det mulig å si noe om fornuftig om prisen.

Lenke til kommentar

Alt kommer til den som er tålmodig sies det. dessverre gikk det ikke med Sverige.

-Tyvärr leverar vi inte til Norge var beskjeden.

men de har da kortet, som i Tyskland USA og England hvor man også kan lese tester, i motsetning

til her i bakevja, man henger liksom ikke helt med. dessverre finnes det ikke andre kort med disse spesifikasjonene - fire wire porter, redigere video analogt og digitalt i mpeg2, tuner, TV ut fjernkontroll og,og...... Er noen av en

mening hører jeg gjerne om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...