xm8 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Av en eller annen grunn har jeg i disse dager blitt kraftig bitt av nostalgi basillen og fått en uhorvelig trang til å spille de gamle C&C spillene igjen. Men, dum som jeg er har jeg jo selvfølgelig greid å låne dem vekk i årenes løp uten å ha fått dem tilbake...og da som kjent, gjenstår det bare ett alternativ: Å kjøpe spillene på nytt. Jeg har uten hell saumfart de fleste nettbutikkene jeg kjenner til her til lands (Gamesmix,Spaceworld,Komplett,Elkjøp)uten å ha funnet spillene i noen av dem (Foruten Red Alert->Elkjøp). Derfor vil jeg gjerne spørre dere her på forumet om dere har kommet over noen nettbutikker som fremdeles har C&C spillene? Hvis ikke, blir vel det eneste logiske alternativet å lete i utenlandske nettbutikker og importere dem... De spillene jeg er mest interessert i er C&C95/GOLD; C&C Tiberian Sun samt tilleggspakken Firestorm. Det er det samme for meg om de er enkeltvis eller collectors edition eller mega bundle eller hva det enn måtte være... Legg gjerne inn en post visst dere skulle treffe på noen av spillene
Roskov Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 sjekk play.com slike gamle spill kommer nok lett under 200kr grensa for toll..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå