HandyAndy Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hei Jeg har et problem... På pakken til kortet mitt står det at kortet trenger en extra strømkabel..so far so good! men det står at det trenger en egen "forgreiner" med strøm kabel..assa den trenger EN HEL forsyning?? Kunne tenkt meg rask svar siden jeg har fått kortet nuh Takk for svar...
Big Hawk Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Bare koble den til din vanlige strømforsyning du
ADT Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 hehe, helt korrekt som big hawk sier, du trenger bare EN stømforsyning
Gainwardrobe Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det de mener med forgreiner kabel er vel gjerne forlenger kabel, tror jeg? Jeg trengte ikke det... Gratulerer med nytt skjermkort!
ADT Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 med forgreiner mener de en kabel som "splitter" strømmen til to plugger
Gainwardrobe Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Aha, det var det ja... ! Endret 6. januar 2005 av Gainwardrobe
avalencia Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) HandyAndy: Det de mener er at den bør ha sin egen 12v forgreiner (som kommer ut fra strømmforsyningen) uten at det er noe annet koblet på samme forgreiner, som f.eks hd, cdrom, osv. Endret 6. januar 2005 av avalencia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå