KRK Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som kan anbefale et vifteløst AGP skjermkort til under 3000 kr? Vil gjerne ha noe som er bedre enn Radeon 9800 Pro. Har funnet Gigabyte 6800 NU med passiv kjøler, men det er ikke så enkelt å få tak i. Ser at det finnes noen X700 Pro alternativer for PCIe, men det hjelper jo ikke meg
Erik_s Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 En ting jeg lurer på.. Er det pga. støy du vil ha vifteløst? for det finnest jo vifte løsninger som er så og si lydløse. for exp. Hightech sine Ice-Q løsninger. Eller du kan kjøpe en passive kjøler fra microplex eller noe slikt? HIS 9800pro ice-q lager ikke lyd. Men prøver og hjelpe Mvh.Erik_s
KRK Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Det er p.g.a. støy, ja. Er litt skeptisk til å sette på noe selv, da jeg nettopp har måttet kaste et defekt Radeon 9700 Pro. Det tok kvelden etter 1.5 år, og jeg hadde ingen garanti fordi jeg hadde montert Zalman kjøleribbe på. Ønsker derfor å kjøpe noe som jeg slipper å modifisere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå