kurrikill Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 er dette kortet bra nok til hl2 og alle de andr topp spillene??powercolor x800xt pe takk for alle svar folkz!!
Cyrus Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ja, absolutt hvis resten av maskinenen henger med da... /cyrus
Arne_F Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er ikke noe poeng i å lage to poster . Det er også en feilpost. Det skulle ha vært her .
robB Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er ikke noe poeng i å lage to poster .Det er også en feilpost. Det skulle ha vært her . Trur ikke han lagde to poster med vilje, det kom dobbelpost som jeg og får avogtil
Arne_F Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er ikke noe poeng i å lage to poster .Det er også en feilpost. Det skulle ha vært her . Trur ikke han lagde to poster med vilje, det kom dobbelpost som jeg og får avogtil Fullt mulig... Har ikke skjedd meg før c.
Litejk Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Briefing? hehe kosen kunne han ikke vite at eint slikt dyrt og bra kort ikke tok hl2?
IntelAmdAti Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg var og kjøpte termisk lim idag, min mor trodde den skulle brukes i tastaturet.
Methcal Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg var og kjøpte termisk lim idag, min mor trodde den skulle brukes i tastaturet. haha.... hun ble sikkert ikke forbauset da du ivrig forklarte hun at du skulle lime deg fast til stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå