Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Topcom SKYR@CER WBR 254g


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte et par topcom skyr@cer pci-kort og en topcom router på elkjøp nylig, men tok ikke mange dagene før det var tilbake på elkjøp for å kvitte seg med det... For det første totalkræsjet begge maskinene mine da jeg installerte driverene og maken til ustabil router skal du lete lenge etter... Trådløse nettverket falt ut HELE tiden, på det verste var det ca. 5 min mellom hver gang. Funket heller ikke å oppgradere fw. Personlig kan jeg ikke anbefale noe det står Topcom på.

 

Hallvard

Lenke til kommentar
Kjøpte et par topcom skyr@cer pci-kort og en topcom router på elkjøp nylig, men tok ikke mange dagene før det var tilbake på elkjøp for å kvitte seg med det... For det første totalkræsjet begge maskinene mine da jeg installerte driverene og maken til ustabil router skal du lete lenge etter... Trådløse nettverket falt ut HELE tiden, på det verste var det ca. 5 min mellom hver gang. Funket heller ikke å oppgradere fw. Personlig kan jeg ikke anbefale noe det står Topcom på.

 

Hallvard

Merkelig det der.. har ikke hatt noe problemer med noe av TopCom-greiene mine... men det kan jo skyldes mange ting at folk har problemer med et eller annet. Konfigurering kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått Topcom Skyr@cer Pro PCI 154 og WBR 654 (trådløst kort + ruter). Det funker stort sett greit, men har opplevd ustabilitet innimellom. Se for øvrig denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354482

 

Kan legge til at jeg har fått bluescreen et par ganger etter at jeg installerte Topcom, og mistenker at årsaken har med dette å gjøre (har aldri pleid å få det før). Men nå har det vært ganske stabilt en stund. Tror plassering har en del å si.

 

Jeg har fått inntrykk av at uansett hva slags trådløst oppsett du har, kan ustabilitet forekomme. Om Topcom er noe verre enn andre merker, kan jeg ikke svare på. Skal innrømme at jeg ikke er helt fornøyd, men vet heller ikke om det er verdt å sjekke ut andre merker (i så fall, hvilke?).

 

B.R.

Lenke til kommentar

Kjøpte et pcikort med 11b standarden i høst. Husker ikke modellbetegnelse. Gikk ikke lenge før det ble levert tilbake. Maskinen låste seg rimelig ofte mens det var installert. Har ikke hatt noen problemer hverken før eller etter det kortet var innom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...