drseafood Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Som topic sier så lurte jeg på om noen har noen erfaringer om denne switchen? Event. om noen har erfaringer om 8-porteren. Det jeg lurer på er jo da selvsagt om stabiliteten under høy trafikk over lengre tid og om noen har andre positive/negative erfaringer. Bruksområdet er mini-lan der vi er 10-14 stykker. Vi hadde en Zyxel 8-porter før som vi merket knelte om vi brukte 7-8 porter og en del kopiering fant sted. Leser jo litt på dette forumet og "alle" anbefaler 3Com da det skal være av en god kvalitet. DrSeafood
System-log.com Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hmm.. er ikke 3Com noe av det bedre der ute da? Og ellers så bestemmer vel prisen hvem som er best av disse? Skulle gjerne invistert i en slik 16 porter gigabit switch selv. Finnes det noen bedre/billigere alternativer? Må tåle en del belastning mtp. mye overføring.
CrZy_T Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 3Com selger mye i bedriftsmarkedet, men det er jo ikke akkurat de switchene her som selges da
drseafood Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg har lest mye rundt på forumet og der kommer alltid 3Com tilbake som en av de merkene som står for kvalitet, bare slått av cicso som da igjen oser av statoil og andre oljeselskap i innkjøp. Men nå er det jo Gb switch vi snakker om og jeg lurte bare på om 3Com også har vert dyktig med disse switchene.. Endret 6. januar 2005 av drseafood
Koshs Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Eg lurte faktisk på akkurat det same.... Fleire god innspel?
drseafood Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Da er vi to brukere som trenger Gb-switch hjelp, har googlet etter tester, men finner ikke noe særlig desverre. Om det er noen som ver hvor switcher generellt blir testet så vennligst gi meg noen linker her om dere gidder..
Best Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ser at SMC sine støtter jumbo frames op til 9k.. ser ikke ut som så mange andre har det, så heller mot smc nå. Antagelig SMC EZ Switch 8508T 8 porter så jeg har utvidelsespotensial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå