The Gundersen Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Heisann. Et enkelt (?) spørsmål: Er det mulig å gjennopprette et bilde som er blitt slettet fra et minnekort ? Klarte ved et uhell å slette noen bilder som jeg skulle beholde.... Jan Egil.
Kristallo Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ja, let i gjennom forumet så finner du flere tråder om det.
laukis Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har gode erfaringer med jpegdump: http://www.goto.onlinehome.de/dsc/jpegdump.htm
The Gundersen Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Fant bildene med Smart Recovery ! Takker for hjelpen Jan Egil
kfet Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Noen som har erfaring med å få ut bilder som "ikke lenger er tilgjengelige"..? Med det mener jeg at jeg har et 128MB CF kort som nå har en kapasitet på kun 11 bilder i 4Mp på ixus 400... Kortet kan brukes med denne kapasiteten, og de elleve bildene kan lastes ned til PC og slettes fra kortet vha "slett alt"-funksjonen. De resterende bildene ligger "fastlåst" på kortet... skulle gjerne hatt tak i disse bildene! Ser for meg at det kunne funke med dette eller et lignende program (getdataback?) hvis jeg satt kortet i en kortleser (ixus støtter ikke USB Mass storage....). Noen som har vært ut for slikt og fått ut bildene fra kortet?? Kjøper glatt en CF-kortleser dersom det kan være mulig å få ut bildene på denne måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå