FVH Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Fikk i dag fra PSData et kort som jeg bestilte annonsert som Asus x800 xt Platinum Edition, og det står også på følgeseddelen. Men på boksen står ikke ordene Plainum Edition nevnt i det hele tatt. Er dette vanlig, eller...? Det står forøvrig Asus AX 800XT, og det er alt. Blir litt usikker. Takknemlig for svar!
Stigma Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Det er vel bare å sjekke hva systemet ditt faktisk detecter den som. (Så enkelt som å sjekke i hardware manager, eller så avansert som å bruke Aida32). I begynnelsen var det nemmelig slik at alle x800 XT var PE også, men ikke altid merket slik. Hvis systemet ditt finner det som en PE, så er ihverfall alt i orden. -Stigma
Bazer_Punk Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har du instalert det i maskinen? vist du har det kan du se i egenskaper på skjerminstillingene (der du stiller oppløsning og slikt), hvilket kort maskinen gjenkjenner det som Edit: Stigma vart vist først Endret 3. januar 2005 av Bazer_Punk
osten Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Pci-express eller agp? Asus selger ikke x800xt pe kort i agp versjon, kun i pci-ex. Ta kontakt med psdata før du åpner boksen.
ArchEnemY Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 På mitt Sapphire kort står det ikke PE på eksen, men det står på lappen bakpå kortet. Og i windows da......
osten Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Merkelig siden jeg har saphire også og der står det x800xt platinum edition med store fine bokstaver på boksen
FVH Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Takker. Har ikke satt det inn ennå, da jeg ikke var sikker på hva det var. Det er et AGP-kort, så hvis det OSTEN sier er riktig, så er jo ikke dette det PSData sier det er. Hvordan er det mulig? Hva ville dere gjort? Betalte ca 4300,- for det, så det er jo irriterende hvis det ikke er hva det utgir seg for å være. Burde jeg kanskje installere det for å se hva maskinen gjenkjenner det som? Hva er forskjellig mellom Platinum Ed. og ikke? Takker så mye.
zhitler Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har et PC X800Xt Platinum edt.. AGP kort Står med store bokstaver på boxen min,og i device manager:)
avalencia Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hei Dette er et x800xt pe kort, er bare Asus som kaller det for ax800xt, har samme kortet, gpu'en er en x800xt pe, klokkefrekvenser 520/560. Har samme kortet selv. Hvis du sjekker Asus sin side finner du samme infoen. Lykke til med nytt x800xt pe kort. Edit: Link til Asus: http://uk.asus.com/products/vga/ax800xt/overview.htm Edit2: Litt specs hvis noen fremdeles tviler: http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=AX800%20XT/TVD&langs=11 Endret 3. januar 2005 av avalencia
osten Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Forskjellen er hastigheten på kjernen og minnet. XT kjører med 500mhz på minne og kjernen, mens XT PE kjører med 520mhz på kjernen og 560mhz på minnet. Endret 3. januar 2005 av OSTEN
avalencia Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 FVH: Så du posten min ovenfor? PS: Når du instalerer driverne blir kortet gjennkjent som X800XT PE.
FVH Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Har nå installert, og det ble gjenkjent som Platinum Edition med 16 pipelines og 520/560 Core/Memory. Så da er vel alt i skjønneste orden . Takker alle sammen for innspill om dette. Nå skal det spilles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå