Gå til innhold

Creative Zen touch eller Zen micro ?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hvilke av disse to mp3-spillerne anbefalere dere?

Creative Zen Micro eller

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304314&view=detailed

Creative Zen Touch?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302205&cks=PRL

 

Det jeg skal bruke mp3-spilleren mest til er laaange togreiser (ca 10 timer) og trenger derfor litt musikk å høre på. Hvordan er menysystemene, søkefunksjonene og muligheter på lydinnstillinger på Zen touch og zen micro ?

 

Kom gjerne med andre anbefalinger av mp3-spillere, men de bør være så billige som mulig.

 

På forhånd takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får vel poste i denne tråden jeg da, istedet for å opprette en ny tråd..

Jeg også lurer fælt på om jeg skal kjøpe en zen touch eller en zen micro.

Hadde vel nesten bestemt meg for zen micro, rett og slett fordi den har en innebygget radio. Men, når komplett da velger å sette Zen Touch på ukens tilbud, og da for rett under 2000 kroner, da blir jeg usikker igjen.

 

Fordelen med zen touch er jo såklart at den har 4 ganger så mye plass som zen micro, men den har ikke radio... :S

Så, finnes det noe utstyr du kan klaske på zen touch'en for å få radio på den? er det disse beryktede fm-senderne jeg har lest om, eller er jeg helt på bærtur..? Og, hvis det finnes noe radio-utstyr til zen touch, hva koster dette?

 

Last, but not least: Er det noen som har erfaring med begge spillerne? bare lurer på om noen kan si meg deres mening ang. plass, og om det virkelig er nødvendig med 20 gb, evt om jeg klarer meg finfint med 5gb.

Skal bruke spilleren mest når jeg trener og er ute på tur (nei, ikke jogging og andre ristende aktiviteter).

 

Edit: skrivefeil.

 

Jeg fant forresten ut av dette med FM-sendere.. da vet jeg endelig hva det er også. Så ut som et veldig praktisk produkt. ;) Det eneste jeg ikke fant ut av, er hvorvidt du kan bruke denne fm-senderen til å "ta inn" radiokanaler, for det er det jeg er på jakt etter, en duppeditt til Creative Zen som kan ta inn radiosignaler.

Endret av ParaNode
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en FM-sender fra Yatzy.no i romjula. Den har ikke dukket opp enda, men jeg kan si noen om den når den gjør det.

 

Det kuleste hadde vært å ha en FM-sender OG -mottaker i samme dimp. Så kan man høre på radio på MP3-spilleren og MP3er på bilradioen. :)

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...