rrmagne Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Noen som har noen gode tips når det kommer til å spille amiga spill på pc`n?
bleidd Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg bruker WinUAE. Ikke for avansert, men med nok innstillinger for alt mulig. Funker fint synes jeg. Du kan vel å merke ikke benytte dine gamle "Amigadisketter" i PC'n. Du må laste ned de spillene som du allerede eier til Amiga.
rrmagne Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 jeg har også downloadet å installert denne, men hvis jeg fårstått det riktig så må jeg ha et eller anna som heter "Kickstart rom" eller noe i den duren? Hvor i all verden får jeg tak i den henne?
bleidd Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Dette er "programvare" (bare at det ligger i en ROM på Amiga) på lik linje med spill. Ifølge dette forumets retningslinjer kan jeg ikke linke til slikt her. Men eier du en Amiga, kan du lovlig laste det ned uansett. Jeg fant enkelt alt jeg trengte gjennom Google. Edit: min vanlige typo. Endret 3. januar 2005 av Vandalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå