h00v3r Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg har et lite problem, på Chronicles of Riddick. På det stedet hvor du skal inn i hangren som står på en platform, der kommer ikke jeg inn, finner faen ikke ingangen. Er det noen som vet hvor inngangen er, eller om man må gjøre noe spesielt før man kommer inn i hangeren. Har drept de vaktene som stod foran hangeren. Vet noen hva problemet kan vere? Skriv svar så fort som mulig. Jeg tror det er det siste brettet. Takker for alle svar. PS: Det er banen rett etter jeg tok en diger sånn robot som jeg måtte sprenge i lufta, med sånne spreng kanner ble fraktet over han.
h00v3r Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Er det ingen som har runna riddisck som kan forklare meg det, hvordan jeg kommer inn i det flyet på slutten. Hva gjorde dere foreksempel når dere kom inn i det?
Wooho Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har nok runda det av men husker ikke noe om en hangar. Ta et Screenshot så kan vi hjelpe deg!
StaBBer Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Eller du kan gå inn på www.gamefaqs.com og lese walkthrough'en...
h00v3r Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 (endret) Her er et screenshots av hangeren. Det er den jeg ikke kommer inn i Endret 5. januar 2005 av The_dark_lord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå