linnca Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ok, here's the deal : Jeg er på Tier2 0-2-0-0, jeg mangler ca 1000 exp på å få 2-2-0-0, og dermed longprobe y-wing. Jeg er ferdig med missions og tenkte jeg skulle ta en duty-mission for å få de resterende siste 1000 exp. Frem til da har alt gått helt smooth, jeg har en ganske god Y-Wing, og får skutt ned tier3 fighters uten store problemer. Når jeg launcher til space for å ta duty-missons skjer følgende : ABSOLUTT ALLE skip fra Tier1 til Tier3 beveger seg så fort at det er komplett umulig å få løsnet et eneste skudd.(mitt skip går IKKE tregere og er 100% i stand så vidt jeg kan se). De beveger seg så fort at den blå retningsmarkøren knapt står stille et sekund. Jeg holdt på i EN TIME med et eneste Tier1 skip uten å få inn ET ENESTE skudd, i tillegg beveger den seg så fort at jeg heller ikke har vært i stand til å ha den i siktet lenge nok til å løsne en eneste missile.... Til slutt måtte jeg Hyperspace'e for å unngå skader på skipet mitt...Mot en TIER1-fighter.... Helt vilt... På samme tid opplevde jeg for første gang den famøse "invulnerability-buggen" som har gått tall-løse piloter på nervene siden launch. Etter "ørten" av- og på-logginger forsvant dog denne. Noen som har opplevd det samme og kan hjelpe meg?? Eller har jeg driti på draget og gjort noe feil som gjør at dette skjer?? All hjelp her mottas med STOR takk, for foreløpig er jeg fullstendig stuck her, med bare 1000 exp igjen til 2-2-0-0.... Etter over SYV timers spill har jeg kun klart å få 120 exp, haha Slik som ting er nå er det jo ikke noe poeng for meg å spille JTL i det hele tatt På forhånd takk, Linnca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå