Gå til innhold

Tier2, mulig bug går meg på nervene, hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, here's the deal :

Jeg er på Tier2 0-2-0-0, jeg mangler ca 1000 exp på å få 2-2-0-0, og dermed longprobe y-wing. Jeg er ferdig med missions og tenkte jeg skulle ta en duty-mission for å få de resterende siste 1000 exp. Frem til da har alt gått helt smooth, jeg har en ganske god Y-Wing, og får skutt ned tier3 fighters uten store problemer.

Når jeg launcher til space for å ta duty-missons skjer følgende :

ABSOLUTT ALLE skip fra Tier1 til Tier3 beveger seg så fort at det er komplett umulig å få løsnet et eneste skudd.(mitt skip går IKKE tregere og er 100% i stand så vidt jeg kan se). De beveger seg så fort at den blå retningsmarkøren knapt står stille et sekund. Jeg holdt på i EN TIME med et eneste Tier1 skip uten å få inn ET ENESTE skudd, i tillegg beveger den seg så fort at jeg heller ikke har vært i stand til å ha den i siktet lenge nok til å løsne en eneste missile.... Til slutt måtte jeg Hyperspace'e for å unngå skader på skipet mitt...Mot en TIER1-fighter.... Helt vilt...

På samme tid opplevde jeg for første gang den famøse "invulnerability-buggen" som har gått tall-løse piloter på nervene siden launch. Etter "ørten" av- og på-logginger forsvant dog denne.

Noen som har opplevd det samme og kan hjelpe meg??

Eller har jeg driti på draget og gjort noe feil som gjør at dette skjer?? :dontgetit:

All hjelp her mottas med STOR takk, for foreløpig er jeg fullstendig stuck her, med bare 1000 exp igjen til 2-2-0-0.... Etter over SYV timers spill har jeg kun klart å få 120 exp, haha :p

Slik som ting er nå er det jo ikke noe poeng for meg å spille JTL i det hele tatt :mad:

På forhånd takk,

Linnca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...