Gå til innhold

Alle som har MSI K7t-266 PRO


Anbefalte innlegg

Sitter med et MSI K7T-266 PRO. Det jeg lurer på hvor langt ned man kan stille ned Vcore med nyeste bios oppdatering. Jeg får kun 1.725. Jeg trudde jeg hadde oppdatert til 1.9 (Den nyeste) men det har jeg ikke. Gidder ikke å oppdaerte vis den ikke den blir lavere. Da må jeg stresse med flopyy får å få fila over. Skal ha lavere volt slik at vifta i strømforsyninga roer seg litt.

 

En annent ting jeg lurer på hva har dere på system Temperature. Jeg har 47 grader på full load og kjøleribba er glovarm. Det må vere et eller annet galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff.... Det var varmt... Hadde et samme kort før og min system temp lå på ca 30 hele tiden... Sitter nå med et asus kort og der er den 34... Så jeg syns 47 var litt mye på system temp... Hva måler cpu temp da???

Hardu tuklet med den kjøleribba siden den er så varm ???

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-08 12:54, SunnyBoy skrev:

Huff.... Det var varmt... Hadde et samme kort før og min system temp lå på ca 30 hele tiden... Sitter nå med et asus kort og der er den 34... Så jeg syns 47 var litt mye på system temp... Hva måler cpu temp da???

Hardu tuklet med den kjøleribba siden den er så varm ???


 

den har slltid vert varm. Kameraten min har samme hovedkort og det er litt kaldere (40 grader). Men det er ikke så farlig. skal ha vannkjøling snart.

Lenke til kommentar

Med org. kjøler på mitt K7T266 PRO-R hadde jeg tempraturer like i underkant av 50grader full load. Etter jeg bytta ut denne med en planslipt Zalman-ribbe, ligger jeg nå på 30-32grader ved max load. Den orginale ribba er rett og slett møkk...

 

--

Tommy H.

 

[ Denne Melding var redigert av: JenkaRiPS på 2002-06-11 12:14 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...