Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Dennne error'en får jeg når jeg prøver å innstalerer spillet. Noen som har peiling på hva som er galt?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Fant noe her. Skal prøve om det fikser problemet.... edit: Gjorde det som sto her. Lastet ned en ny innstalasjons driver og skulle legge inn den. Men gjett hva som dukket opp da. Den samme erroren som vist over! Noen som har opplevd dette for og/eller kan hjelpe meg? Endret 31. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6
Empire of the Sub Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tror det har noe med driverne å gjøre, til hovedkortet ditt. Prøv å fyr opp Service Pack 2. En kamerat av meg hadde samme problemet.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tror det har noe med driverne å gjøre, til hovedkortet ditt. Prøv å fyr opp Service Pack 2. En kamerat av meg hadde samme problemet. Å innstalere SP2 mener du? Done.
warillion Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Er det piratkopi? Vis ikke så har jeg ikke noen ideer! prøv å innstaller det på en annen maskin!
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det piratkopi? Vis ikke så har jeg ikke noen ideer! prøv å innstaller det på en annen maskin! Det har ikke noe å gjøre med piratkopiering. Det er alt som bruker InstallShield V.7 som klikker. Og får å fikse dette så må jeg oppdatere InstallShield, men når jeg skal innstalere oppdateringen så får jeg jo bare opp en error. Er bare denne pc'n det er et problem på, så det har ikke noe å gjøre med andre pc'er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå