Gå til innhold

Musikk til Thriller?


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg om en uke starte med et filmprosjekt på skolen der karakteren skal stå på vitnemålet :ohmy:

 

Jeg skal arbeider med manus, og til filmen trenger jeg litt dyster og skremmende musikk slik vi finner i thrillere. Har noen av dere slik musikk?

Legg ut linker eller send det på mail til meg ;) (Send meg PM så sender jeg mailadressen min med en gang)

 

EDIT: Musikk som kan brukes i en spennende handling. F.eks musikk som passer til "et mørkt hus og bak gardinene gjemmer eksmannen seg."

Endret av andeik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til en musikk butikk med godt utvalg. Be betjeningen hjelpe deg å finne CDer med musikk fra skrekk filmer. Da har du masse å velge mellom. Kjøp noen CDer og så kan du go crazy.

 

Bare husk at du ikke kan bruke filmen du lager komersielt uten å betale for bruken av musikken, men i lærer øyemed skal det nok gå bra å "stjele" litt musikk.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Takk for mange bra tips.. Har plukket ut en allerede (Strong World) som kan passe til introsang.

 

Men det jeg er mest ute etter er slike effekter slik som du finner i www.mohlmedia.com/prosjekter/rymmet.html som er jeg ute etter. Som kan passe til litt skumle og "psykotiske scener". SE I MIDTEN AV EPISODE 2

Lenke til kommentar

Hehe. Kan gjøre det... Første gang jeg har laget litt lengre film. Den er på 15 minutter... Det er kjempemange feil på den. Mikrofonen synes på flere av scenene fordi LCD-skjermen kuttet vekk en del av kantene, så vi fikk en overraskelse under redigeringen, og skuespillerene sugde hardere enn noen andre:P De gliste rett inn i kameraet, spilte dårlig osv. På et av opptaket skulle jeg se på hvordan det ble, så jeg spilte over en av scenene - som var tatt kl. 6 om morgenen så vi droppet å spille den inn på nytt... Alle scenene skulle taes opp på to dager, så vi hadde ikke tid :p Den skal få lærervurdering på Mandag, så jeg får karakter da! Haha... For to måneder siden redigerte jeg og filmet jeg hele skoleprosjektet for noen på en naboskole - skjult for lærerene selvfølgelig. De fikk en blank sekser på prosjektet:P Karakteren kommer på vitnemålet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...