Cluster1 Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hei, er det noen her med kjennskap til hovedkortet Asus P4SD-LA? Jeg finner ingen tester om det, ei heller står det oppført på hjemmesiden til Asus -men derimot står Asus P4SDX der. Er P4SDX samme kortet? Kanskje en fellesbenevnelse for alle P4SD-?? kortene? Trenger info og linker i såfall.
Cluster1 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 (endret) Sendte mail til ASUS og stilte samme spørsmålet som her. Fikk kjapt svar da. Sir , your motherboard is not a common model we put into market , it is an OEM motherboard from ASUS for PC vendor , due to OEM policy , all the support/drivers/bios/tools are provided by PC vendor , not ASUS . Så det ser ut som at det blir både nytt hovedkort i dag, raketter og litt penger til flomkatastrofen.. Noen som vet om f.eks Datakjeden holder åpent i dag? EDIT: Jeg har nå funnet ganske mye ut om P4SD-LA kortet. Fant både linker for å laste ned BIOS samt ei side med alt av specs og, koplingsskjema og bilder av det. I fall noen kommer i min situasjon en dag legger jeg ut linkene her så dere kan finne dem selv. Specs og bilder Asus P4SD-LA BIOS og drivere + annet HP stæsj Endret 31. desember 2004 av Cluster1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå