Pure-Glam Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Heisann! Har et par spørsmål jeg håper noen kan ta seg tid til å svare på :smile: - Kommer det moms på varer fra Sverige/Danmark? I såfall, slipper man den svenske/danske momsen? Hvordan? - Er det noen som har noen webadresser til BILLIGE nettshopper i Sverige/ Danmark/ evt. Usa? Nå som krona står så sterkt kan det kanskje være penger å spare på utenlandskjøp? Tuuusen takk til alle som svarer :smile:
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 du slipper dansk moms, men kanskje du må betale VAT (EU-standardmoms, 17,5%). dansk moms får du tilbake om du kjøper på eksport. dansk moms: 25% norsk moms: 24%. du blir nødt til å betale norsk moms. som jeg sa: kjøp på eksport, vent (*lenge*) på papirer, vent (*lengre*) på posten, åpne pakken, vente (*ikke så lenge*) på opplading første gang. :smile: edit: prisliste, DK [ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-06-07 21:54 ]
sealt Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Har importert endel ting og tang fra england og det tror jeg ikke har tatt meer en max 1 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå