Gå til innhold

Xbox mod uten chip, trenger info.


LiTe

Anbefalte innlegg

Har en xbox som er moddet slik at chippen på hk'et er flashet og det ikke er noen "vanlig"chip.

 

Nå har det seg slik at denne ikke virker, siden det en gang var en ledning loddet fra et punkt på hovedkortet til ett annet. Dette på OVERSIDEN av hk'et.

Jeg har sett på guider for vanlig TSOP flash, men det er ingen ting dær som viser hvor denne ledningen skal gå.

 

Hvordan denne ledningen forsvant, og resten av historien til xboxen er for lang til å gå inn på.

 

Vidre er dette en xbox v 1.0

 

Noen som vet hvilken "mod" dette er, og hvor ledninga skal loddes?

 

Det er ikke denne : http://www.xbox-scene.com/imageserver2/tsop/sharp.jpg

 

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg, eller fortelle meg hvor jeg kan henvende meg.

 

PS. beklager hvis dette er feilpostet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Brynseng er et en kis som fikser slikt. #avalaunch@efnet Tj_crs

Vært hos han, og snakket med han, og han er dyktig. Ligger rett over veien fra Brynseng t-bane stasjon, i et stort grått firkantet hus, og døren er mellom noen trær. Men vet ikke helt om du bor i Oslo da. Og det står Premos på ringeklokka. Han har dritkule lokaler med verdens tøffeste Tux-pingvin ved døren :p

Lenke til kommentar
På Brynseng er et en kis som fikser slikt. #avalaunch@efnet Tj_crs

Vært hos han, og snakket med han, og han er dyktig. Ligger rett over veien fra Brynseng t-bane stasjon, i et stort grått firkantet hus, og døren er mellom noen trær. Men vet ikke helt om du bor i Oslo da. Og det står Premos på ringeklokka. Han har dritkule lokaler med verdens tøffeste Tux-pingvin ved døren :p

vel, jeg kan lodde den ledninga selv, hvis jeg bare finner ut hvor den skal være :yes:

bor langt unna oslo, så det blir litt vanskelig.

 

Hatte jeg bare fått tak i et skjema eller noe liknende så hadde saken vært enkel, men jeg har ikke mye kjenskap til denne formen for modding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...