whom Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det ser jo faktiskt ut som om du har CS1.6 da, for det står bare Counter-Strike i steam. Så det er bare å spille det. Boter får du tak i ved å søke etter zbot på google, og følge innstruksjonene der Takk for det.!!!! ;) Tester det eg! Men å forklare hvordan du legger til bots, den oppgaven giver ikke jeg meg ut på Lykke til!
banantiss Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 jeg skal foklare han hvordan han legger til boter så han ikke lager en ny tråd om det søk etter z-bots på google (google er din venn) åpne .zip fila... og så Extract til F.Eks. C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\dinhotmail@dinhotmailleverandør.com\counter-strike\cstrike <-- Filene skal dit... så "creater" du et game. Tar ned Console og skriver bot_ da får du alle commander rett under.. eller bare skriv bot_add Irriterende at bottene bruker sjold hele tida ? me2... "bot_allow_shield 0" ikke verre, så tar du mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 og bot_pistol_only om du vil, det er opp til deg.. ps: man kan også - uten å ta ned console - trykke "H", da vil du sansynlig vis få opp en meny.. det er Z-bot menyen.. derfra kan man navigere seg frem til bot_add f.eks. sånn ikke spør
Edstro Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hei! Leste tråden nå eg Eg fant det ut sjøl med og google meg litt rundt. Eg er ikke helt tuling Endret 30. desember 2004 av eddielie30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå