Lolert Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Some dette har vært tusen ganger før.. enda har ikke funnet noen løsning enda! har leita som en gal etter svar allerede på forumet Problemet mitt er at vær gang jeg spiller cs: source så ligger pingen på 190-220. Det som er at jeg ikke merker lagg idet hele tatt!! skjønner ikke noe. Har 10mbit linje og han andre som sitter her på nettverksklubben min, han hjar vanligvis 30-80 i ping på vanlige servere.... Ikke at det med 190 i ping er problem, men jeg blir nektet på mange servere! Og kanksje det bare er en bøgg i CSS, men irriterende å måtte reinstalere .. håper det er noen med peil der ute som kan hjelpe meg anngående dette emne:D takker for svar! mvh Lolert <retta ordfeil> Endret 29. desember 2004 av Lolert
DevN Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Siden dette har vært oppe tusen ganger før, og ingen har kommet med en løsning som hjelper deg - TROR jeg ikke noen har en løsning. Og naturligvis, hvis du ikke har prøvd, så må du jo prøve å reinstallere. OT: Hvor mange ordfeil retta du?
Winydancer Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 bare ett skudd i d blå, har du tilfeldigvis ikke på downloads program som f.eks. DC++, bittorrent o.l. når du spiller? det skyter opp pingen hos meg..
Lolert Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 JEG FANT FEILEN! * moderator slett denne tråden!!!*
c[`]laburk Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg var på et 2'mans lan hos en kamerat. Han spilte cs men fin ping (20-30), så plugger jeg meg på linja og begynner og spille. Plutselig får jeg ca 500/1000 i ping. Det gjør kammeraten like etterpå. Hva er det med dataen min? Kanskje samma problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå