Føss Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) jeg kjøpte ny pc nå rett før jul, og den funket helt fint intil i går kveld etter jeg hadde spist middag... jeg hadde spilt masse før d, men da jeg kom tilbake til pcen hadde skjermen slått seg av (d skal den jo etter en vis tid) og jeg trykket "Enter" for å få den på igjen og "ristet" litt på musen, men det ville ikke hjelpe... jeg slo av pcen og skrudde den på igjen og da kom det et pip, med en lang og to korte, noe som skal bety noe galt med grafikk adapteren. jeg har prøvd å bruke to andre kort (gammelt diamond eller vodoo2 og radeon 9200) da virket skjermen da... etter jeg hadde gjort dette fikke jeg ikke den pipe feilmeldingen, men jeg fikk ikke noe bilde fordet. specs msi k8n neo2 plat. ed. s939 AMD 64 3500 (newcastle) corsair twinX 3200xlpro 1024 ASUS V9999gt geforce 6800gt seagate barrucada 160gb nec 1770nx og vannkjøling... ac aquagraFX 6800 vet noen om hva jeg kan gjøre for å løse dette problemet?? utenom å kjøpe ny pc. takk for svar. Endret 28. desember 2004 av 3D-player
uberhunter Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Sikker på at det er grafikk-adapteret? Du kan j osjekke resten bare for sikkerhets-skyld. RAM, cpu osv... Hvis ikke er det vel hoverdkortet det er noe galt med? Sjekk også om alt er på plass på skjermkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå