dizzy85 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Vet ikke om dette er rette forumet, men får nå prøve. Jeg vet ikke om jeg blir å invistere i en mp3-spiller eller en lommeradio. Noen som vet hvordan PHILIPS DA1000 er, om den er bra? Jeg har mest lyst på en mp3-spiller med lagringsplass og dab/fm-radio, men det er vel ikke kommet enda? Noen anbefalinger av lommeradioer generelt?
fjaeran Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg vil anbefale en Nokia 6230.. Gikk rundt i samme tanker om å kjøpe en MP3spiller med FM radio. (det finnes) HIFI-klubben har og de fleste som selger forbruker elektronikk.. koster litt over tusenlappen. Fant et tilbud på Nokia 6230 for ca 700 kr m/12 netcom abb. Dro på Lefdal og kjøpte en N6230+Musicstand til 1195,- Bruker mobilen som mobil, mp3spiller/radio og klokkeradio..
dizzy85 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Jeg vil anbefale en Nokia 6230..Gikk rundt i samme tanker om å kjøpe en MP3spiller med FM radio. (det finnes) HIFI-klubben har og de fleste som selger forbruker elektronikk.. koster litt over tusenlappen. Fant et tilbud på Nokia 6230 for ca 700 kr m/12 netcom abb. Dro på Lefdal og kjøpte en N6230+Musicstand til 1195,- Bruker mobilen som mobil, mp3spiller/radio og klokkeradio.. Er det bra mottak på radioen, altså god dekning? Tror jeg er mer ute etter en harddisk bastert mp3-spiller eller en radio med både dab og fm radio. Likevel takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå