Gå til innhold

Half Life 2 Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noken fortelle meg nøyaktig ka som følger med denne boksen ? :)

Trur ikkje eg kan stole på det Elkjøp skriver...

På forhånd takk!

Edit: Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ?

Endret av ZerkhaN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får med:

-Half-Life 2

-Half-Life 1: Source (du merker riktignok ikke mye til den grafiske oppdateringen siden textures er akkurat de samme)

-Counter-Strike: Source

Alle disse spillene ligger på den samme dvden og de benytter seg av den samme cd-keyen.

-En HL2 t-skjorte, størrelse XL.

-En 113-siders bok med utdrag fra "Prima official game guide" og "Half-life 2: Raising the bar inside". Det som da er med i boka er oversikt over de forskjellige karakterene i spillet og guide til de de to første kapitlene + rundt 45 sider med consept art med tilhørende notater fra utviklerene.

Om 1.6 virker med den cd-keyen vet jeg ikke.

Skrevet (endret)

Det har seg sånn at eg allerede har bestillt det :cool:

Edit: På steam sida såg eg at det fanst 3 utgaver elns. Bronze, Silver og Gold edition. Er Collectors Edition den samme som Silver Edition ?

Endret av ZerkhaN
Skrevet

Nei.

Den viktigste forskjellen for meg var at for å spille Collector's edition må du ha plata i maskinen (derfor kjøpte jeg silver).

For andre er kanskje viktigere det at man verken får bok eller t-skjorte når man kjøper Silver.

Men begge inneholder samme spill (HL2, CS:S, HL1:S, osv.).

Skrevet
Den viktigste forskjellen for meg var at for å spille Collector's edition må du ha plata i maskinen (derfor kjøpte jeg silver).

Testet DVD versjonen uten DVD i spilleren og det funket faktisk helt greit. Trodde at man måtte ha DVD'n for å spille men det stemte visst ikke.

Er sikkert ikke noe forskjell på "Collectors Edition" så den burde også funke fint uten DVD'en i PC'n.

Skrevet

Testet DVD versjonen uten DVD i spilleren og det funket faktisk helt greit. Trodde at man måtte ha DVD'n for å spille men det stemte visst ikke.

Er sikkert ikke noe forskjell på "Collectors Edition" så den burde også funke fint uten DVD'en i PC'n.

Valve har visst fjernet CD/DVD-sjekken.

Skrevet (endret)

Tusen takk for denne tråden....ble lurt av Spaceworld så nå ksla jeg klage...de sa jeg skulle få hl 1 oxo...gidder ikke å ebtale 200 spenn mer for en kjip t.skjorte og en liten bok som er et utdrag av en stor bok...

EDIT:hjelp..leste tråden omigjen. jeg ser jo at jeg får med halflife 1 med "bedre" grafikk men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette?

Endret av Rxj0n
Skrevet (endret)

"men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette?"

Det lurer eg og på...

Endret av ZerkhaN
Skrevet
"men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette?"

Det lurer eg og på...

Dere trenger ikke CS 1.6 så det er ikke noe å bekymre seg for ;)

Skrevet (endret)

Er alltids gøy å ha! Kjøpte meg en gang originalen av Half Life 1 en gang for å få meg en cd-key men selvfølgelig funka den ikkje...

Endret av ZerkhaN
Skrevet

du får med flere spill med silver en collectors!

i silver får du: hl2,cs:S,hl:source,hl2 dm,DOD:source,CZ,CZ deleted scenes,cs 1.6,vanelig hl,deathmatch classic,opposing force,codename gordon og riccochet

det hadde jeg på lista mi etter at jeg kjøpte silver i allefall

:thumbup:

Skrevet (endret)

Etter å ha prøvd meg litt fram på steam så ser det ut til at CE-keyen inkluderer (i tillegg til HL2, HL:S, CS:S og HL2:DM selvfølgelig) mesteparten av "Valve's back catalog", nærmere bestemt:

Half-Life

Counter-Strike

Codename: Gordon

Day of Defeat

Team Fortress Classic

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

Men jeg har ikke tilgang til Counter-Strike: Condition Zero eller Counter-Strike: Deleted Scenes. Dod: Source må man også kjøpe separat.

Edit: Min feil, Valve's back catalogue er ikke inkludert i CE. Du får bare med det jeg har nevnt i den første posten min i denne tråden.

Endret av Beeblebrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...