rakfisk Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Kan noken fortelle meg nøyaktig ka som følger med denne boksen ? Trur ikkje eg kan stole på det Elkjøp skriver... På forhånd takk! Edit: Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ? Endret 27. desember 2004 av ZerkhaN
Beeblebrox Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Du får med: -Half-Life 2 -Half-Life 1: Source (du merker riktignok ikke mye til den grafiske oppdateringen siden textures er akkurat de samme) -Counter-Strike: Source Alle disse spillene ligger på den samme dvden og de benytter seg av den samme cd-keyen. -En HL2 t-skjorte, størrelse XL. -En 113-siders bok med utdrag fra "Prima official game guide" og "Half-life 2: Raising the bar inside". Det som da er med i boka er oversikt over de forskjellige karakterene i spillet og guide til de de to første kapitlene + rundt 45 sider med consept art med tilhørende notater fra utviklerene. Om 1.6 virker med den cd-keyen vet jeg ikke.
FleshEater Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Har hørt at 1.6 ikke stemmer med hl2 key..
rakfisk Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ka med Day of Defeat da? Følger ikkje det med ? Må du ha en extra CD-key til det ? Endret 27. desember 2004 av ZerkhaN
potetgullmannen Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 kjøp heller det gjennom steam min beste kjøpe opplevelse noen sinne! enkelt og greit og du får med så vannvittig mye.. og er en t-skjorte og en krøllete plakat virkelig så viktig?
rakfisk Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det har seg sånn at eg allerede har bestillt det Edit: På steam sida såg eg at det fanst 3 utgaver elns. Bronze, Silver og Gold edition. Er Collectors Edition den samme som Silver Edition ? Endret 27. desember 2004 av ZerkhaN
DidzisK Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Nei. Den viktigste forskjellen for meg var at for å spille Collector's edition må du ha plata i maskinen (derfor kjøpte jeg silver). For andre er kanskje viktigere det at man verken får bok eller t-skjorte når man kjøper Silver. Men begge inneholder samme spill (HL2, CS:S, HL1:S, osv.).
Vice Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Den viktigste forskjellen for meg var at for å spille Collector's edition må du ha plata i maskinen (derfor kjøpte jeg silver). Testet DVD versjonen uten DVD i spilleren og det funket faktisk helt greit. Trodde at man måtte ha DVD'n for å spille men det stemte visst ikke. Er sikkert ikke noe forskjell på "Collectors Edition" så den burde også funke fint uten DVD'en i PC'n.
rakfisk Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Anyway, Half life 2 funker vel greit med Radeon 9550 ?
potetgullmannen Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 holder det ja.. du trenger ingen brøler maskin for at det skal funke
Learning To Fly Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Den viktigste forskjellen for meg var at for å spille Collector's edition må du ha plata i maskinen (derfor kjøpte jeg silver). Testet DVD versjonen uten DVD i spilleren og det funket faktisk helt greit. Trodde at man måtte ha DVD'n for å spille men det stemte visst ikke. Er sikkert ikke noe forskjell på "Collectors Edition" så den burde også funke fint uten DVD'en i PC'n. Valve har visst fjernet CD/DVD-sjekken.
Cruento Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Får man ikke med DoD: Source i Collectors Edition? Jeg får det jo når det kommer, og jeg har Silver Edition.
MyBigMouth Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Tusen takk for denne tråden....ble lurt av Spaceworld så nå ksla jeg klage...de sa jeg skulle få hl 1 oxo...gidder ikke å ebtale 200 spenn mer for en kjip t.skjorte og en liten bok som er et utdrag av en stor bok... EDIT:hjelp..leste tråden omigjen. jeg ser jo at jeg får med halflife 1 med "bedre" grafikk men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette? Endret 28. desember 2004 av Rxj0n
rakfisk Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) "men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette?" Det lurer eg og på... Endret 29. desember 2004 av ZerkhaN
Cruento Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 "men får jeg med cs 1.6 keyen da...fiunker den til dette?" Det lurer eg og på... Dere trenger ikke CS 1.6 så det er ikke noe å bekymre seg for
rakfisk Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er alltids gøy å ha! Kjøpte meg en gang originalen av Half Life 1 en gang for å få meg en cd-key men selvfølgelig funka den ikkje... Endret 29. desember 2004 av ZerkhaN
potetgullmannen Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 du får med flere spill med silver en collectors! i silver får du: hl2,cs:S,hl:source,hl2 dm,DOD:source,CZ,CZ deleted scenes,cs 1.6,vanelig hl,deathmatch classic,opposing force,codename gordon og riccochet det hadde jeg på lista mi etter at jeg kjøpte silver i allefall
Beeblebrox Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Etter å ha prøvd meg litt fram på steam så ser det ut til at CE-keyen inkluderer (i tillegg til HL2, HL:S, CS:S og HL2:DM selvfølgelig) mesteparten av "Valve's back catalog", nærmere bestemt: Half-Life Counter-Strike Codename: Gordon Day of Defeat Team Fortress Classic Deathmatch Classic Opposing Force Ricochet Men jeg har ikke tilgang til Counter-Strike: Condition Zero eller Counter-Strike: Deleted Scenes. Dod: Source må man også kjøpe separat. Edit: Min feil, Valve's back catalogue er ikke inkludert i CE. Du får bare med det jeg har nevnt i den første posten min i denne tråden. Endret 1. januar 2005 av Beeblebrox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå