Gå til innhold

Half-Life 2 Fryser ved loadingscreen i oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt ny harddisk og flyttet tidligere Steam med Funduc appmover fra C til D disk.Brukte denne for å slippe å uninstallere for så å installere igjen på den andre disken. Etter jeg hadde gjort dette prøvde jeg å uinstallere spillet med jeg fikk en feimelding om at dette kun var for brukere som hadde installer spillet ordentlig. Puttet derfor i HL2 CD(DVD)-en og valge modify Half Life 2 installation og installerte spillet på nytt.

Når jeg skulle spille det fikk jeg en melding i Steam om at nå skulle HL2 oppdateres. Oppdateringsfila var på 840 mb og denne ble jeg nødt til å laste ned for å i det hele tatt få lov tilå spille spillet. Da denne var installert startet jeg spillet men jeg kom ikke lenger enn til loadingscreenen. der ble den stående og jeg ble nødt til å restarte.

Noen som har peiling på hva som kan være feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her..bestilte gjennom steam i dag og lastet ned..når jeg skulle starte spillet så kom jeg til loading skjermen, hvor det frøs og jeg måtte restarte..sjekket properties og der sto det at jeg kun hadde 60% av spillet..så jeg tenkte at det muligens var den preloaden som kom en stund før spillet var på markedet, men hvordan laster jeg ned resten?? Finner det ingen sted..der det sto install før står det nå play game

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...