Gå til innhold

Skal modde pc'en min for første gang..Tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

såvidt jeg forstår er det bare LED vifter i dør, og foran, det er bare lagt inn en blå katode for å vise hvordan det kan se ut. så tror ikke du får den effekten som er på bildet uten en katode, eller LED's. men hvis jeg var deg ville jeg kun kjørt blått lys, da jeg personlig syns flere farger blir litt jall. men smaken er som korea, delt i to ;)'

ellers kan du vel se om du får til noen små tøffe etches i topp vinduet, og du kan stealthe CD-ROM OSV.

Endret av phreak-z
Lenke til kommentar
såvidt jeg forstår er det bare LED vifter i dør, og foran, det er bare lagt inn en blå katode for å vise hvordan det kan se ut. så tror ikke du får den effekten som er på bildet uten en katode, eller LED's. men hvis jeg var deg ville jeg kun kjørt blått lys, da jeg personlig syns flere farger blir litt jall. men smaken er som korea, delt i to ;)'

ellers kan du vel se om du får til noen små tøffe etches i topp vinduet, og du kan stealthe CD-ROM OSV.

Hadde tenkt å ha en blanding av Blått og grønt.. men det kjipe er at den vifta i døra har røde LEDs :hrm: så det må bli masse forskjellige farger... Men hva mener du med å stealthe CDROM??? Betyr det at man monterer plexi i CDROMen??...

Lenke til kommentar
følge bruksanvisnigen som følge med... vil ikkje kalle de modding då! å bare sette inn noke lys og kabel strømpe. ;)

Jeg veit det men det er bare en begynnelse...hadde tenkt å mekke noe selv og... Fjerne det stygge dekselet i fronten på Floppyen og sette LEDs inn der.. og sånne ting.. men jeg har aldri moddet før og trenger bare noen tips...

Lenke til kommentar

hvis du f.eks gjør slik at cd romen ligger litt lenger bak en den skal, så legger du det dekselet fra kabinettet foran cd romen slik at folk ikke ser den.. fest dekselet til cd rom tray(jeg har brukt dobbeltsidig puteteip) og lim på en liten knott i høyre hjørne eller no, slik at du kan løse ut cd rom ved å trykke på høyre hjørne av dekselet.

 

og det er jo bare å bytte vifta i døra da ;) ikke værre

Endret av phreak-z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...