entonic Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg holder på i min jakt på å finne den server mod`en som bruker minst resurser og har denne gangen kommet til clanmod. Har satt opp alt (tror jeg? ) men den starter ikke når jeg satrter dedicated server. kan noen hjelpe meg.
ZeZar is BACK Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hva har du gjort?! Liksom så langt?! Metamod installert riktig?!
entonic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har innstalert metamod. når jeg skriver meta list i console så kommer dette: Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod 0 plugins, 0 running Har også lagt inn clanmod mappa. EDIT: Post 200 Endret 26. desember 2004 av Entonic
nree Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har innstalert metamod.når jeg skriver meta list i console så kommer dette: Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod 0 plugins, 0 running Har også lagt inn clanmod mappa. Har du lagdt det inn i addons\metamode\plugins.ini? Der legger du til dll fil adressen... dette pleier stå i readme også på metamod og amx... Endret 25. desember 2004 av goggen90
ZeZar is BACK Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Du må legge den inn i plugins ja. Det står i readme. Jeg har AMXX, Clanmod, AMX og Adminmod inne samtidig, funker fett men ja ... du må finne "Sample_plugins" elns inne på metamod mappen, deretter skifter du navn til "plugins" og legger inn det som står i Readme filen til Clanmod. Veldig greit forklart der
entonic Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Har fiksa det nå. Men hvordan får jeg tilgang på den clanmod menyen?? har lagt meg in som admin med passord. OT: Drar ikke alle de modene sykt med resurser?
nree Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg får ikkje tillgang til og bruke noe av komandoer så hva gjorde du så du fikk det til etter punkt og prikke??? Edit: Utenom de vanlige rcon komandoene... (rcon sv_cheat 0 osv) Endret 26. desember 2004 av goggen90
Bluebeans Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hva mener du goggen90 Tror han lurer på hvordan du fiksa det. Og plugins og slikt tar ikke noe særlig ressurser, iallfall ikke de jeg bruker.
entonic Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 ok Jeg fikk fiksa det ved å lage plugins.ini og legge banen til clanmod dll`en i den fila. Jeg har testa adminmod og amxmod og me de så har det lagget noe sinnsykt. så jeg vet ikke hva det har vært.
nree Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 okJeg fikk fiksa det ved å lage plugins.ini og legge banen til clanmod dll`en i den fila. Jeg har testa adminmod og amxmod og me de så har det lagget noe sinnsykt. så jeg vet ikke hva det har vært. Trykk Ctrl + Alt + Del og få fram Task manager... Så går du inn på fanen Prosesse og finner hlds.exe Høyreklikk på denne og velg Angi Prioritet så setter du den på Høy... Da skulle laggen være borte... ellers er det pc'n din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå